Oldal kiválasztása
Vállalatirányítási rendszer bevezetése a Sincro Kft-nél
szeptember 2, 2020

Szükségessé vált, hogy magasabb szintre lépjünk

A tevékenységünket minimális informatikai támogatással végeztük. Saját folyamataink kötelező nyilvántartásait manuálisan készítettük, számlázáshoz egy ingyenes számlázó programot használtunk, illetve sok volt a kézzel kiállított számlánk. A saját, illetve a szolgáltatott könyvvitelt egy egyszerű, viszont funkcionalitásában korlátozott szoftverrel végeztük. A szétdarabolt nyilvántartások, a több adatbázisban fellelhető adatok, többszöri adatrögzítések, nagyon hátrányosan érintették tevékenységünket és minden esetben többletmunkát jelentettek.

ERP a Sincro Kft-nél

A megnövekedett ügyfélszámunk, illetve az ügyfelek és hivatalok megnövekedett információigénye döntés elé állított bennünket. A pályázati támogatás lehetővé tette számunkra, hogy hatékonyabban és gyorsabban tudjuk kiszolgálni az ügyfeleink felmerülő igényeit.

ERP a Sincronál

Cégünk a piacot elemezve arra jutott, hogy egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni a könyvviteli, pénzügyi, szervezési, vezetési tanácsadás és oktatás felé. Az e téren nyújtott szolgáltatásink iránti igény is egyre nagyobb lett az utóbbi időben. Ezért is döntöttünk az informatikai beruházás mellett, mellyel hatékonyabban tudjuk támogatni a mostani ügyfeleinket és új megbízásokat is ki tudunk szolgálni. 2009-ben bevezettük a [email protected] vállalatirányítási rendszert.